Zaterdag 19 oktober PvdA Primary feest in 2B Home!

15 oktober 2013

Disco

A.s. zaterdag 19 oktober maakt Hans Spekman tijdens het grote PvdA Primaryfeest de uitslag bekend  van de brede open lijsttrekkersverkiezing in Zoetermeer. U bent daarbij van harte welkom! Zoetermeer is de eerste afdeling van een politieke partij in Nederland die een brede voorverkiezing organiseert. Utrecht en Groningen zijn er ook mee bezig, maar de PvdA in Zoetermeer loopt voorop!

We hebben de afgelopen weken in Zoetermeer intensief campagne gevoerd en erg veel positieve reacties gekregen. Op 19 oktober hebben we 5 stembureaus in Zoetermeer. Ronald Plasterk opent om 10.00 uur het stembureau in het Stadshart. Het zou ontzettend leuk zijn als vele partijgenoten en andere kiezers daarbij aanwezig zijn. Dus was u toch al van plan even naar de winkels te gaan? Kom dan langs om 10.00 uur! U kunt in gesprek met Plasterk, die ook rozen zal uitdelen. Na sluiting van de stembussen (om 17.00 uur) worden de stemmen geteld in 2B Home.

U kunt in 2B Home terecht vanaf 20.00 uur. Van 20.15-21.15 uur is er een wandelgangendebat over Europa met kandidaat-lijsttrekkers voor het Europees Parlement Robbert Baruch en Bernard Naron. Met Kamerlid Mohamed Mohandis kunt u discussieren over het onderwijs.

Omstreeks 21.30 uur maakt Hans Spekman de uitslag bekend. Na de overwinningsspeech van de beoogde lijsttrekker is er live-muziek, een DJ, u kunt dansen, een drankje drinken en dus gezellig feestvieren!

Komt u ook? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! De toegang is geheel gratis, net als de koffie en thee. De PvdA biedt u uw eerste drankje aan. Ik hoop u te mogen begroeten zaterdag!