Persoonlijke informatie

E-mailadres: m.kraneveldt@xs4all.nl
Mobiel telefoonnummer: 06-53228144
Social Media: LinkedIn en Twitter
Woonachtig in Zoetermeer sinds: 2001, in Driemanspolder, tot volle tevredenheid!
Gezinssamenstelling: gelukkig getrouwd met ingenieur Martin. We hebben een kanjer van een zoon van 11 jaar, Kars
Genoten opleiding(-en): Duitse taal & Letterkunde, Lerarenopleiding

Werkzaamheden binnen de PvdA:
Voormalig Tweede Kamerlid, in die functie ruime ervaring als o.a. woordvoerder onderwijs, media, cultuur, kinderopvang, jeugdzorg en emancipatie. Tevens fractiesecretaris van de PvdA, voorzitter van de vaste kamercommissie voor Economische Zaken, lid van het presidium en ondervoorzitter van de Tweede Kamer. Sinds begin 2011 bestuurlijk actief als afdelingssecretaris in Zoetermeer en lid van het landelijke partijpresidium.

Huidige werkzaamheden:
Onderwijsadviseur (met name over de invoering van passend onderwijs, beleid op het snijvlak onderwijs/jeugdzorg, professionalisering docenten)

Vrijwilligerswerk/hobby’s:
Vrijwilligerswerk: PvdA bestuurs- en presidiumlid, collectecoördinator Longfonds, lid ouderinitiatieven passend onderwijs, deelnemer kennispraktijknetwerken onderwijs-zorgarrangementen. Hobby’s: politiek, reizen, fotografie, tuinieren